MAJID191(فوتبالی ترین)



پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس

شب گذشته پیکارهای هفته بیست و هشتم سری آ با انجام 2 دیدار آغاز شد.

 ابتدا در ورزشگاه انیو تارینی و در حضور 13 هزار نفر تماشاگر پارما به استقبال از آ.ث.میلان پیشتاز رفت.

 میزبان که در بازی رفت 4 بر یک بازنده شد، دراین جدال نیز تسلیم روسونری ها شد. زلاتان ابراهیموویچ 17 (پنالتی) و امانولسن 55 برای میلانی ها گلزنی کردند.

 در دیداری دیگر که در فلورانس و ورزشگاه  آرتمو فرانچی انجام گرفت، پیروزی پرگل یوونتوس برابر فیورنتینا نفش بست.

 در این بازی وچینیچ 16 گلزنی را برای راه راه پوشان شروع کرد. سپس نوبت آرتورو ویدال شیلیایی رسید .او گل خود را در دقیقه 28 به ثمر رساند.

 در نیمه دوم مارکسیو  در دقیقه 54 گل سوم را زد و بعد نوبت به پیرلو و پادوان رسید تا با گلزنی در دقایق 67 و 72 در این جشن غیر خانگی سهیم شوند

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم


 

تيم‌هاي صدرنشين يوونتوس و ميلان نتوانستند از امتياز ميزباني خود استفاده كنند و با تساوي صفر بر صفر مقابل حريفان خود متوقف شدند.

 هفته بيست و دوم رقابت‌هاي سري A با انجام 9 ديدار به پايان رسيد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم صدرنشين يوونتوس با تساوي صفر بر صفر مقابل مهمانش سيه‌نا متوقف شد. 

در ديگر ديدار حساس، ميلان كه هفته گذشته مقابل لاتزيو با نتيجه 2 بر صفر بازي را واگذار كرد، در ديدار با ناپولي ناكام ماند و با تساوي صفر بر صفر در سن‌سيرو متوقف شد.

در اين ديدار حساس و پربرخورد زلاتان ابراهيموويچ در دقيقه 64 با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد.  


ادامه مطلب

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برلوسکونی قیمت زلاتان را اعلام کرد


 

به نقل از سایت گل، مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان، اعلام کرد باشگاه میلان برای فروش این بازیکن مبلغ 150 میلیون یورو را در نظر گرفته است.
بعد از فصلی ناموفق در بارسا، زلاتان در سال 2010 به ایتالیا بازگشت و در اولین فصل حضورش در میلان، با این تیم قهرمان سری آ شد.
او در رقابت های این فصل نمایش های بهتری ارائه داده و در 17 دیدار سری آ، 15 بار برای تیمش گلزنی کرده است.
رایولا گفت: «سیلویو برلوسکونی اعلام کرد مبلغ انتقال زلاتان 150 میلیون یورو است.»
من هر روز پیشنهادهایی برای خرید او دریافت می کنم بنابراین نمی توانم بگویم او تا پایان قراردادش در میلان می ماند یا نه اما فکر می کنم او دوست دارد این اتفاق رخ دهد.
زلاتان با گلی که در دیدار شب گذشته مقابل کالیاری به ثمر رساند، تعداد گل های زده اش با پیراهن میلان در سری آ را به 29 رساند. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میلان 3 - لاتزیو 1: میلان به یووه رسید


 

میلان توانست لاتزیو را سه بر یک ببرد و در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا به یوونتوس برسد. روبینیو، سیدورف و زلاتان برای میلان گل زدند.

میلانی‌ها در مجموع تیم برتر میدان بودند. آنها در حالی پا به میدان گذاشتند که در 11 دیدار گذشته خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک شکست را تجربه کرده بودند که آن هم مقابل اینتر بود.

لاتزیو بسیار زود گل‌زنی کرد. جبریل سیسه و آلوارو گونزالس با هم همکاری کردند و پاس عالی گونزالس را سیسه وارد دروازه مارکو آملیا کرد.

مردان ماسیمیلیانو آلگری به سرعت واکنش نشان دادند و روی پاس عالی استفان الشعراوی 19 ساله و ضربه محکم پای راست روبینیو به گوشه بالای دروازه گل تساوی را در دقیقه 15 زدند.

میلان به پیش تاخت و سه دقیقه بعد گل بعدی را هم زد. این بار الشعراوی که به جای زلاتان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با پاس پشت پا دو بازیکن لاتزیو را کنار زد و توپ را به کلارنس سیدورف رساند و او توانست استانکویچیوس را جا بگذارد و دروازه فدریکو مارکتی را باز کند.

لاتزیو در نیمه دوم امیدوار به زدن گل تساوی بود اما این امید با گل دقیقه 84 زلاتان ایبراهیموویچ از بین رفت. او که در دقیقه 70 جای الکساندر مرکل را گرفته بود روی حرکت دیدنی اوربی امانوئلسون در میان مدافعان حریف و پاس او توانست از تله آفساید بگریزد، مارکتی را پشت سر بگذارد و گل سوم را برای مردان آلگری بزند. 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پيروزي اينتر مقابل رقيب سنتي ميلان صدر جدول را از دست داد

در مهم‌ترين ديدار هفته‌ هجدهم رقابت‌هاي سري A اينتر موفق شد با تك گل ميليتو ميلان را شكست دهد.

 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، هفته هجدهم رقابت‌هاي سري A با انجام هشت ديدار پيگيري شد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم اينتر با هدايت كلوديو رانيري موفق شد در داربي شهر ميلان با تك گل ديگو ميليتو آرژانتيني به پيروزي برسد و با 32 امتياز خود را به تيم‌هاي بالانشيني جدول اضافه كند.

 
در اين ديدار كه در ورزشگاه سن سيرو و به ميزباني ميلان برگزار شد، بازيكنان اين تيم بازي بهتري را ارائه دادند و از همان ابتداي بازي توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و فرصت‌هاي بي‌شمار گلزني را ايجاد كردند، اما بازي دفاعي اينتر مانع از گلزني آن‌ها شد و هر چه زدند به در بسته خوردند.

 
در دقيقه پنج بر خلاف جريان بازي مايكون توپي را بر روي دروازه‌ ميلان فرستاد كه موتا با زيبايي آن را وارد دروازه‌ كرد، اما كمك داور به بهانه آفسايد آن را مردود اعلام كرد كه اين اعتراض شديد كادر فني اينتر را به دنبال داشت. بعد از اين صحنه شاگردان آلگري كنترل جريان بازي را بر عهده گرفتند، اما ابراهيموويچ و پاتو فرصت‌ها را يكي پس از ديگري از دست دادند و در نهايت نيمه اول بدون گل به پايان رسيد.

 
با شروع نيمه دوم باز هم اين بازيكنان ميلان بودند كه بازي را هجومي آغاز كردند، اما بازيكنان اينتر كه چشم به ضد حملات دوخته بودند، موفق شدند در دقيقه 55 توسط ديگو ميليتو گل پيروزي را به ثمر برسانند.

 
آلگري پس از دريافت اين گل روبينيو را به جاي زامبروتا به زمين فرستاد و تركيب تيمش را كاملا هجومي كرد، اما در مقابل رانيري، كريستيان چيوو را به جاي آلوارز به زمين فرستاد و به بازي دفاعي روي آورد. در ادامه بازي بازيكنان ميلان با وجود حملات پرشمار خود نتوانستند دروازه‌ اينتر را باز كنند و در نهايت بازي با همين تك گل به پايان رسيد.

 
در ديگر ديدار حساس اين هفته‌ يوونتوس در زمين خود با نتيجه‌ يك بر يك مقابل كالياري متوقف شد، اما با توجه به باخت ميلان به صدر جدول رده بندي بازگشت

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ایبرا تا پایان در میلان

به نقل از اسکای اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ از سال 2010 بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی قرضی به میلان پیوست.
 
مینو رایولا، مدیر برنامه‌های زلاتان در مورد شرایط وی گفت: او قصد دارد دوران فوتبال خود را در میلان به پایان برساند زیرا در این باشگاه احساس خوبی داشته و با سران این تیم نیز رابطه بسیار عالی برقرار کرده است.
 
رایولا در مورد نظر زلاتان در خصوص حضور کارلوس توز در میلان نیز گفت: او هنوز هم دوست دارد توز راهی میلان شود زیرا همواره علاقمند است بازیکنان بسیار خوب و قدرتمندی در کنارش حضور داشته باشند تا با همکاری آن‌ها بتواند در همه بازی‌ها پیروز شود.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رئال به دنبال خرید زلاتان

 به گزارش نشریه کوریه ره دلو اسپورت، مدیران باشگاه رئال مادرید در حال بررسی انتقال زلاتان ابراهیموویچ در بازار نقل و انتقالات زمستانی هستند.
این مهاجم سوئدی در فصل 09-2008 زیر نظر مورینیو در اینتر کار کرد و فصل بعد از آن به بارسا رفت.
آقای خاص همواره زلاتان را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان در نظر داشته و به نظر می رسد قصد دارد بار دیگر او را به تیمش اضافه کند.
با توجه به نیاز رئالی ها در خط حمله، مورینیو از فلورنتینو پرس خواسته که پیشنهادی برای خرید این مهاجم 30 ساله ارائه دهد.
این در حالی است که زلاتان هفته گذشته اعلام کرد دیگر به اندازه گذشته از فوتبال لذت نمی برد و به خداحافظی از فوتبال فکر می کند.
 

یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا لیست باشگاه های پرطرفدار این قاره را اعلام کرد.

 يوفا، ليست باشگاه پرطرفدار اين قاره را در سال جاري اعلام کرد:

اين رده بندي بر اساس تعداد هواداران رسمي در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بايرن مونيخ در اين رده بندي همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
ليست ده باشگاه اول اين رده بندي به شرح زير است :

1 - بارسلونا با 6،665،000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6،330،000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با5،435،000  هوادار
4 - يوونتوس با 5،425،000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با  4،445،000 هوادار

6 - گالاتاسراي با 4،270،000 هوادار
7 - ميلان با 3،815،000 هوادار
8 - ليورپول با 3،730،000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3،710،000 هوادار
10 - مارسي با 3،350،000 هوادار

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

نستا: به بازنشستگي فكر هم نمي‌كنم.

 



مدافع كهنه‌كار ميلان با وجود سن و سال بالا به آويختن كفش‌هايش فكر هم نمي‌كند.

 به نقل از اسكاي اسپورت ايتاليا، الساندرو نستا كه دهمين سال حضور خود در ميلان را پشت‌سر مي‌گذارد، هرگونه شايعه در مورد خداحافظي از فوتبال در پايان فصل را رد كرد.

او چندي پيش قرارداد يك ساله‌اي را با روسونري منعقد كرد. قراردادي كه بسياري تصور كردند اين فصل آخرين فصل حضور نستا در ميادين خواهد بود. او اكنون 35 ساله است، ولي هم‌چنان قصد دارد به فوتبالش ادامه دهد.

نستا در اين‌باره گفت: دوست دارم تا جايي كه مي‌توانم به بازي ادامه دهم. اكنون تنها يك هفته از شروع تمرين‌هاي پيش فصل گذشته و همه در خصوص آينده من سوال مي‌پرسند. بايد بگويم علاقه بسياري به ادامه دوران فوتبالم دارم و روزي كه احساس كنم ديگر علاقه‌اي به ادامه ندارم، بدون شك فوتبال را كنار خواهم گذاشت. سرمربي بر حضور من در تيم تاكيد دارد و من نيز دوست دارم تا جايي كه مي‌توانم به موفقيت تيم كمك كنم.

سه شنبه 28 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پاتو: به اینتر نمى روم.

 

الکساندر پاتو، مهاجم میلان هر گونه پیوستن به اینتر، تیم همشهرى را تکذیب کرده است.لئوناردو که سال هاى بسیارى را در میلان گذراند در شب کریسمس مربى اینتر شد، اما پاتو مى گوید: این شغل است. لئوناردو تصمیمى گرفت و ما به آن احترام مى گذاریم.اما من مى خواهم با این پیراهن برنده شوم که آن را تا جایى مى پوشم که باشگاه از من مى خواهد. آیا به اینتر خواهم رفت؟ نه، هرگز، من تنها میلان را مى خواهم.اینتر همیشه اینتر است، تیمى قوى که فصل پیش همه چیز را فتح کرد، اما همان طور که گفتم ما روى اهداف خود باید تمرکز کنیم. من متقاعد شده ام که مى توانیم به شکلى عالى کار خود را انجام دهیم.»پاتو از ماسیمیلیانو آلگرى، مربى تیم هم ستایش کرد که ثابت کرده منتقدانش اشتباه مى کردند: «این مربى شایسته حضور در میلان است. او مربى بزرگى است و همه ما از او راضى هستیم. او با همه صحبت مى کند و در مشکلاتشان به آنها کمک مى کند.آلگرى مى داند چطور به بازیکنان انگیزه بده، حتى آنهایى که قبلا فاتح همه چیز شده اند. ما تیمى متحد هستیم، تیمى واقعى. ما مى خواهیم به خاطر او پیروز شویم. من هر چه او از من بخواهد انجام مى دهم و خود را فداى تیم مى کنم.»او درباره رفتن رونالدینیو به فلامنگو گفت: «دلمان براى شخصیت و لبخند او تنگ مى شود، و فراموش نکنیم که او در میدان جزو بهترین بازیکنان دنیا بود. او براى تیم ملى برزیل به خانه رفت و امیدوارم در تیم برزیل کنار او بازى کنم.»
 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گتوزو: میلان خانه من است

 


 

   به نقل از سایت ترای بال، باشگاه روس آنژی ‌ماخاچکالا با ارائه پیشنهاد 10 میلیون یورویی خواهان امضای قرارداد با گنارو گتوزو شده بود.
گتوزو در این مورد گفت: برای پیشنهاد روس‌ها احترام  زیادی قائل هستم. پیشنهاد آنها برای من بسیار مهم بود ولی باید اعلام کنم بدون شک در میلان خواهم ماند. آنها تلاش کردند با چنین پیشنهادی مرا به ترک میلان ترغیب کنند ولی باید بگویم پس از 12 سال حضور در سن سیرو، این باشگاه به نوعی به خانه من تبدیل شده است.

گتوزو در ادامه گفت: چیزی که در دوران پایان فوتبالم برایم اهمیت دارد این است که روزگار آرامی را بگذرانم و بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم نه اینکه دوران جدیدی را شروع کنم. تجربه‌های جدید برای بازیکنی مانند من نمی‌تواند جذاب باشد.

گفتنی است چندی پیش روبرتو کارلوس بازیکن پیشین رئال مادرید و تیم ملی برزیل با این تیم قرارداد امضا کرده است

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میلان به دنبال شواین اشتایگر

باشگاه میلان قصد دارد باستین شواین اشتایگر هافبک ملی پوش بایرن مونیخ را در تابستان به خدمت بگیرد.

به نوشته روزنامه کوریره دلواسپور الگری در جلسه ای که با گالیانی نایب رئیس باشگاه و برایدا مدیر فنی باشگاه داشت از آنها خواست این هافبک جوان بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند.

شواین اشتایگر 26 ساله تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارد و به نظر نمی رسد تمایلی برای ترک این تیم داشته باشد اما الگری همچنان معتقد است او را به سن سیرو خواهد آورد.

میلان ماه گذشته پیرلو را که به یوونتوس پیوست از دست داد و به دنبال گزینه است که بتواند رد پست هافبک دفاعی و یا پشت مهاجمان بازی کند.

این در حالی است که هنوز زمزمه های علاقه میلان برای جذب گانسو بازیکن سانتوس و ارائه پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای جذب او به گوش می رسد. البته میلان با جذب تایه تایوو از مارسی سهمیه بازیکن غیر اروپایی خود را استفاده کرده است.

باشگاه های ایتالیایی در هر فصل یک بازیکن غیر اروپایی چه به صورت قطعی و یا چه به صورت قرضی می توانند به خدمت بگیرند.

 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->